News

Menu

Hip-Hop Artist - Mr. GibFunk From The City Of Amsterdam Get Down To Talk About His Music.

Finally get to talk with Mr. GibFunk a very talented up and coming artist in the music industry.

We really appreciate this moment you gave us to talk to you and let the world know exactly who is Mr. GibFunk and what your music is all about.

Since Hip Hop music became a reference to a lot of people, we are really sure that they want to know more about you.

Q:) Tell us about you?

A:) My name is Hendrik aka Mr. GibFunk. 41 years of age. Father of a 2,5 year old named Indi with partner Gwen. Now live in a place (Nederhorst den Berg) nearby Amsterdam.

Q:) When did you start making music?

A:) I professionally make music now since 2017. That is when my alter ego Mr. GibFunk came alive;-)

Q:) Who is your role model in the music world?

A:) My role model for me, is myself in 5 years

Q:) Is there anything you would do differently in your career?

A:) My career just started so...the only thing I can think of is tot be more patient and always have a focus for art of work and my surroundings/Family

Q:)  Who would you want to do a tour/concert with?

A:) People like me, who started from scratch, with some talent and just try to make beautiful creations in music

Q:) Do you ever get lost in the music?

A:) Sometimes Yes! When I start writing and listening to the beat over and over again...

Q:)  Is there any site we can find you and listen to your latest song?

A:) Website is still in progress....
www.gibfunk.com

You can see my first videoclip on YouTube (Mr. GibFunk – Woke Up) and listen to my first tracks on Soundcloud

Thank you very much for your time

Thank u for the interview. As a newbie artist I will surely bring some GibFunk for you all in this world.
  Dutch Version                               

Over Mr. GibFunk
Mr. GibFunk (Hendrik Broeze) zag in 2017 het levenslicht nadat hij gekscherend zijn eerste HipHop track (Woke Up!) schreef, en met zijn zwager deze track in een studio in Amsterdam-Oost ging opnemen.

Sindsdien is Mr. GibFunk alleen nog maar bezig om z’n vrije tijd te gebruiken om zijn muziek en teksten te perfectioneren, en verder uit te bouwen.

De keuze om meer voor de Nederlandse HipHop te gaan  is ontstaan na het schrijven van de track “Huisje Opruimen”. Deze track gaf Mr. GibFunk een duidelijke boodschap, waarbij vooral de combinatie van schrijven en de Nederlandse tekst passend maken met de melodie, hem ontzettend veel plezier geeft.

De missie van Mr. GibFunk is dan ook om een geheel eigen stempel te drukken binnen de HipHop muziek, waarbij hij zichzelf telkens opnieuw wil blijven uitvinden als creatieve alleskunner. Met eindeloze mogelijkheden, waar nooit een eind aan komt.

De naam Mr. GibFunk is ontstaan door G-Funk (GhettoFunk) samen te voegen met Gibberish – Wat voor mij Humor en Absurdisme betekend. Deze combinatie van         G-Funk en vrolijkheid wil Mr. GibFunk door zijn muziek delen met de wereld.

Wie is Hendrik?
Hendrik Broeze is geboren op 4 januari 1977 en woont nu in Nederhorst den Berg samen met vriendin Gwen en dochter Indi.

Zijn vader is een creatieve dromer en rebels.  Zijn moeder is lerares Frans, positief, en een echte doorzetster. Zijn zusje Emilie woont, net als zijn ouders,  in Huizen met haar twee kinderen en vriend.


“Het leven wordt door mij beantwoord vanuit het hart. Blijdschap en Geluk voor mijzelf en mijn omgeving is in overvloed. Ik ben een dromer.

Kinderen en dieren nemen voor mij een bijzondere plek in. Ik geniet van schoonheid, geliefd zijn, en om constant in beweging te blijven. Wat ik heb is waar ik om vraag.

Voor mij is het leven een spel, ik geniet van mijn leven zoals het komt. Ik lach om ontmoediging of gefaalde projecten, en ik laat depressieve momenten nooit de boventoon voeren.

Zelfs zo, is er ook een terughoudende kant van mijn natuur. Ik leef in een wereld van gevoelens en emotie, en wordt snel verliefd.


Ik zie overal schoonheid, en dit druk ik uit door mijn muziek en keuzes.
Vrienden en Familie betekenen veel voor mij. Veel energie en liefde te geven, zodat iedereen een leuke tijd heeft. Niet ontrouw maar ik vind ‘t wel leuk om te flirten. Ben vriendelijk en bereidwillig van aard.


Mag wel meer geduld hebben en het vermogen om mijzelf te concentreren, zijn kwaliteiten die ik wel kan verbeteren voor mijn verdere persoonlijke ontwikkeling”.

Share This:

Post Tags:

Lion Dream Records

is an independent label created by an artist to better produce and promote other artists. With the lack of publishers to help talented local artists to broadcast their music, it was important that some one take the first step and lead the way to a new generartion of self made artists.

No Comment to " Hip-Hop Artist - Mr. GibFunk From The City Of Amsterdam Get Down To Talk About His Music. "

  • To add an Emoticons Show Icons
  • To add code Use [pre]code here[/pre]
  • To add an Image Use [img]IMAGE-URL-HERE[/img]
  • To add Youtube video just paste a video link like http://www.youtube.com/watch?v=0x_gnfpL3RM